מהו מיקרוביום וכיצד הוא מסייע בשמירה על בריאות העור שלנו? דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מהו מיקרוביום וכיצד הוא מסייע בשמירה על בריאות העור שלנו?

מהו מיקרוביום וכיצד הוא מסייע בשמירה על בריאות העור שלנו?

מהו מיקרוביום וכיצד הוא מסייע בשמירה על בריאות העור שלנו?

בגישת הטיפול המסורתית, נוהגים למרוח על העור מרכיבים, שאמורים למנוע תהליך דלקתי במצבי זיהום ותפקידם של מרכיבים אלה, בין היתר, גם לחסל את החיידקים על העור בלי הבחנה בין חיידקים טובים לחיידקים רעים, בדיוק כמו באנטיביוטיקה.

בגישה פורצת הדרך של דרמלוג’יקה, ייצרו טכנולוגיה מתוחכמת המחסלת נקודתית את החיידקים הרעים מבלי לפגום בחיידקים הטובים ויתרה מכך, מחזקת את המערכת החיסונית של העור באמצעות פרוביוטיקה.

 

המומחים לבריאות העור בדרמלוג’יקה ומכון המחקר הבינלאומי IDI International dermal institute פיתחו נוסחה מתוחכמת, המבוססת על חיזוק המיקרוביום. הווה אומר, אוכלוסיית החיידקים הטובים והרעים, הקיימים באופן טבעי על העור. בשיטת הטיפול הייחודית הזאת, אנו מסייעים באיזון החיידקים בעור מבלי לפגוע בפלורה הטבעית הטובה שלו ומשתמשים במרכיבים המעודדים הגברה ושגשוג של החיידקים הטובים בתהליך הנקרא – פרוביוטיקה, שיטת טיפול משמעותי לעור שמן הסובל מפצעים, פיגמנטציה ובהגנה כללית על בריאות העור.

 

הידעת? אצל כל אחד ואחת מאיתנו חיה אוכלוסייה של חיידקים במשקל כולל של 3 ק”ג.

 

+ פרוביוטיקה:  תגבור העור באוכלוסיית חיידקים טובים
+ פרוביוטיקה :  תוספת “מזון” המסייע בשגשוג אוכלוסיית החיידקים הטובים בעור

 

 

 

תכשירים שפותחו בעזרת הטכנולוגיה הייחודית של דרמלוג’יקה

פגיעה במקרוביום חושפת את העור לנזקים כגון: תהליכים דלקתיים – אקנה, התמודדות מול חיידק ה-P אקנה, המטרה היא להקפיד ולשמור על שלמות הפלורה החיידקית הטבעית!  זו בדיוק הסיבה שדרמלוג’יקה משלבת בתכשירים טכנולוגיה ייחודית להגנה על המיקרוביום המעודדת שגשוש והגברה של חיידקים טובים. טכנולוגיה זאת הולכת ומתפתחת וקרוב לוודאי שמרבית תכשירי הקוסמטיקה המקצועית יכילו טכנולוגיה שבה יתעלו את המרכיבים לעבודה בסינרגיה עם המיקרוביום של העור ואולי אף נתקלח עם ‘סבון’, המכיל בתוכו חיידקים שיגנו על עורנו.

 

אז מהם היתרונות של תכשירי דרמלוג’יקה לעידוד המיקרוביום?

  1. הטיפול במיקרוביום תומך בטיפול אפקטיבי בריפוי אקנה.
  2. משפר את יעילות הטיפול בכתמי פיגמנטציה ע”י ניצול הפלורה החיידקית הטבעית להפחתה של ייצור מלנין –מצוי בתכשיר האיון אקטיב פאואר ברייט (תכשיר מקצועי המיועד לקוסמטיקאיות מורשות דרמלוג’יקה)
  3. משפר את יעילות ספיגת המרכיבים הפעילים והעצמה של חדירה אפקטיבית יותר לשכבות העמוקות של העור. חיוני מאוד בתכשירים המיועדים לטיפולי האנטי אייג’ינג.

אייג’ ברייט קלירינג סרום

סרום חדשני המסייע בהחלמה של פצעים בעור.  מכיל חומצה סליצילית בריכוז מקסימלי, ויטמין B3 ומרכיבים פעילים נוספים בטכנולוגיה מתקדמת. התכשיר מגן על המערכת החיסונית הטבעית של העור ומפחית תהליכים דלקתיים.

 

קלירינג דיפנס  SPF30

הוא תכשיר לחות מהפכני,  המסייע בהחלמה של פצעים בעור שמן ובעייתי ומגן על העור מפני קרני השמש המזיקות, חלקיקי זיהום אויר ויובש חיצוני.
מגן על עור בעייתי מפני מרכיבי המייקאפ. אינו חוסם את הנקבוביות בעור, מפחית את המראה השומני ומעניק לעור מראה מאט.

 

ברייק אאוט קלירינג בוסטר

סרום פעיל בעל פורמולה מיוחדת, המסייעת בזירוז תהליך ההחלמה של פצעים בעור וחיסול חיידק האקנה. ניתן למריחה נקודתית או על שטח גדול יותר להפחתה ומניעה של פצעים בעור. משפר את מצב הפצעים בעור שמן ובעייתי תוך ימים ספורים.

 

פיטו נייטשר פירמינג סרום

בטכנולוגיה זו מנצלים את הפלורה החיידקית לפירוק הפחמימה שמצויה בתכשיר ובכך מאפשרת ספיגה טובה ועמוקה יותר של פולי הקפה האחראים על שיפור מיצוק העור והפחתת הקמטוטים.

 

Read more

הגורמים להיווצרות אקנה בעור בוגר ודרכי הטיפול
אקנה ועור בעייתי

הגורמים להיווצרות אקנה בעור בוגר ודרכי הטיפול

קצב החיים המודרני המואץ, גורם לסטרס יומיומי קבוע ולפערים בין הגוף לנפש. בעוד הראש שלנו רוצה להתקדם מהר יותר ולעשות יותר בבת אחת, הביוכימיה של הגוף לא השתנתה הרבה מאז תקופת האבן. כתוצאה מכך, אנשים ח...

קרא עוד
עמודי התווך של תהליך השמירה על בריאות העור
בריאות העור

עמודי התווך של תהליך השמירה על בריאות העור

במרוצת השנים, התבססה האסטרטגיה המצליחה של דרמלוג’יקה לבריאות העור על קונספט ייחודי בעל שלושה עקרונות מנצחים: בדיקה ואבחון מצב העור וצרכיו באמצעות שיטת אבחון Face Mapping Skin Analysis טיפול פנים...

קרא עוד