דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מדיניות הפרטיות

חברת ת.י דרמל גרופ  בע"מ, ח.פ. 514333525  הינה חברה המציעה למכירה תכשירי קוסמטיקה של מותגים בינלאומיים. החברה מכבדת את הפרטיות של גולשי אתר החברה אותו היא מנהלת ומפעילה בכתובת https://www.dermalogica.co.il

החברה מכבדת את פרטיות הלקוחות אשר רוכשים באתר. החברה מכבדת את הפרטיות של לקוחות המצטרפים כחברים/ות במועדון הלקוחות של החברה (להלן ביחד כולם במדיניות פרטיות זו : "הלקוחות").

 מדיניות פרטיות זו (להלן "מדיניות הפרטיות") הינה חלק בלתי נפרד מתקנון האתר, תקנון מדיניות ה- Cookies ,תקנון מועדון הלקוחות, הזמינים לקריאה באתר (להלן יחיד: "התקנונים").

מדיניות הפרטיות המפרטת את האופן שבו החברה עושה שימוש במידע שנמסר לה ע"י הלקוחות, בין כתוצאה מגלישה באתר, בין כתוצאה ממילוי טופס ההצטרפות למועדון הלקוחות ובין כתוצאה מהשירות שמעניקה החברה בווטסאפ.

יובהר ויודגש כי, מדיניות הגנת פרטיות זו חלה על כלל האתר והשירותים המוצעים על דידי החברה, לרבות מכוח החברות במועדון הלקוחות (להלן יחד: "השירותים").

מודגש ומובהר בזאת כי מסירת המידע לחברה ע"י הלקוחות, תלויה בהסכמתם וברצונם המלא והחופשי שלהם בלבד, ואינה נובעת מחובה חוקית כלשהי.

המשתמש מצהיר ומתחייב בזאת, כי כל המידע שימסור לחברה הינו נכון, אמין ומדויק, ובכלל זאת כי ביצע את ההרשמה ו/או מסר את המידע בשמו ועבור עצמו בלבד ולא בשם ו/או עבור צדדים שלישיים, למעט במקרים בהם הורשה לעשות כן במפורש.

מובהר בזאת, כי לא חלה חובה חוקית על הלקוחות למסור את המידע לחברה, ואולם מובהר בזאת כי באם לא יימסר מידע מסוים, החברה לא תוכל לספק את כל או חלק מהשירותים ללקוח. כך למשל, אם הלקוח לא יספק את תאריך הלידה שלו, הוא לא יוכל להנות מהטבת יום הולדת, ככל שזו תינתן לפי שיקול דעת החברה, מעת לעת, לחברי המועדון; אם הלקוח לא ימסור לחברה את מספר הטלפון הנייד שלו, הוא לא יוכל לקבל למכשיר הנייד שלו חשבונית דיגיטלית של הרכישה והחברה לא תוכל ליצור עימו קשר בקשר להזמנה שהתבצעה באתר .

לידיעתך, המידע שיימסר לחברה ע"י הלקוח ישמר במאגרי המידע של החברה, לרבות במאגרים של צדדים שלישיים אשר מעניקים לחברה שירותים שונים בקשר עם האתר ופעילותו ו/או בקשר עם הפעילויות ו/או השירותים המוצעים בו ו/או בקשר עם הלקוחות ו/או מועדון הלקוחות וחברות בו, לצורך המטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו, ולצורכן בלבד – והכל כמפורט להלן ובכפוף לתנאים במדיניות הגנת פרטיות זו.

בעל השליטה במאגר המידע הינו חברת ת.י דרמל גרופ בע"מ, ח.פ. .514333525 פרטי ודרכי יצירת קשר עם בעל השליטה במאגר המידע הינם כמפורט בסעיף 17 למדיניות הפרטיות

כל גלישה באתר, הצטרפות למועדון הלקוחות, מימוש הטבות מועדון שנשלחות לחברי המועדון תחת מתן הסכמתם לכך, הרשמה לקבלת עדכונים, יצירת קשר, שימוש באתר או ניסיון לעשות שימוש באתר ו/או בשירותים המוצעים על ידי החברה, מתן הסכמה לקבלת חשבונית דיגיטלית או צריכת כל שירות אחר הניתן בידי החברה )להלן: "שימוש,(" מעידים על הסכמת הלקוח לאמור במדיניות פרטיות זו. אם אינך מסכים לתנאי מדיניות הפרטיות, אנא הימנע מעשיית שימוש באתר והימנע ממתן פרטים לחברה לצורך קבלת שירותיה. הינך מוזמן לפנות אלינו כמפורט בסעיף 17 להלן על מנת שנוכל לסייע לך בדרכים חלופיות.

 

*מדיניות פרטיות זו כתובה בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.

*הכותרות הינן לצרכי נוחות בלבד.

 

מדיניות פרטיות זו מהווה הודעה לפי סעיף 11 לחוק הגנת הפרטיות התשמ"א1981- כפי שיעודכן מעת לעת )להלן: "חוק הגנת הפרטיות.("

מדיניות הפרטיות להלן תפרט מהם סוגי המידע שהחברה אוספת אודות הלקוחות, מהן המטרות שלשמן החברה אוספת את המידע, איזה שימוש החברה עשויה לעשות במידע, מי הם הצדדים השלישיים שהחברה תעביר להם מידע אודות הלקוחות, הסיכונים הכרוכים במסירת המידע ועוד.

 

1. מהו מידע

במדיניות פרטיות זו, המונח "מידע" מתייחס לכל נתון או פרט הנוגע לאדם מזוהה או לאדם הניתן לזיהוי ובכלל זאת לכל נתון המוגן בחוק הגנת הפרטיות, כפי שיהיה בתוקף מעת לעת, לרבות כל פרט הנכלל בהגדרת "מידע," "מידע אישי" ו"מידע בעל רגישות מיוחדת" בחוק הגנת הפרטיות. כך למשל, ובין היתר, המונח מידע לרבות "מידע אישי" מתייחס לשם הלקוח, כתובת מגוריו, כתובת הדוא"ל שלו, תאריך לידה, מספר טלפון נייד ועוד.

 2. המקורות שבאמצעותם החברה אוספת מידע

מידע שהלקוח מוסר לחברה ו/או למי מטעמה. למשל, כאשר נרשם לאתר לצורך ביצוע רכישה זו, כאשר הלקוח נרשם לקבלת עדכונים, מבקש להצטרף למועדון הלקוחות ו/או מבקש להשאיר פרטים בתיבת "צור קשר" ו/או בדפי נחיתה ייעודיים כחלק מקמפיינים של פרסום ברשתות חברתיות, במסגרת השימוש באתר ובשירותים ו/או כאשר מוסר פרטים במסגרת שיחות או התכתבויות עם נציגי החברה, לרבות מידע שנמסר ע"י הלקוח לעובדי החברה בטלפון )למשל ובין היתר: מסירת מס' טלפון נייד, לשם קבלת חשבונית( .

 מידע שמתקבל אצל החברה בקשר עם השימוש באתר ובשירותים. למשל, כאשר הלקוח גולש או עושה שימוש באתר ו/או בשירותים )לרבות על דרך של לחיצה על קישורים הנשלחים בדוא"ל כחלק מדיוור )לרבות דיוור ישיר( ולמשל כאשר הלקוח מתעניין בהטבה מסוימת ו/או מבקש לממשה. בהקשר זה יובהר כי החברה עשויה לאסוף מידע אודות הלקוח באמצעות הטמעת טכנולוגיות מסוימות )לרבות פיקסלים ו/או קוקיז ו/או קישורים ייעודיים עם מזהה ייחודי המתופעלים על ידי ספקי החברה( בדיוור הנשלח ללקוח, לרבות בדיוור הנשלח ללקוח לתיבות הדואר החיצוניות אותן מסר לחברה, לרבות כמפורט בסעיף  להלן )להלן: "איסוף מידע באמצעות דיוור.(" מובהר כי אין באמור לגרוע מכך כי משלוח דברי פרסומת ללקוח ייעשה בהתאם לדין ובכפוף לקבלת הסכמה מהלקוח, ככל שהסכמה כאמור נדרשת על פי דין.

מידע שמתקבל אצל החברה מצדדים שלישיים בקשר עם השימוש באתר ו/או בשירותים.

 

3. סוגי המידע שהחברה אוספת

החברה תאסוף אודות הלקוחות את המידע שיפורט להלן כולו או חלקו - יובהר כי חלק מהמידע שנאסף להלן רלוונטי לחברי מועדון הלקוחות בלבד.

 פרטי זיהוי ופרטי התקשרות לרבות שם מלא, מגדר, פרטי התקשרות )טלפון או טלפון נייד, דוא"ל,( כתובת מגורים, ותאריך לידה )הרלוונטי לקבלת הטבת יום הולדת במסגרת החברות במועדון בלבד, ככל שזו תינתן לפי שיקול דעת החברה מעת לעת.(

פרטים אודות כרטיס האשראי עימו מתבצעת רכישה באתר החברה – כאשר מובהר בזאת כי מתן הפרטים נדרש לצורך ביצוע הרכישה וכי החברה אינה שומרת את נתוני אמצעי התשלום במלואם, אלא רק את ארבע הספרות האחרונות של אמצעי התשלום, אשר משמשים את החברה לצורך ביצוע הרכישה הספציפית. נתונים שהלקוח מוסר במסגרת תיבת "צור קשר;"

נתונים אודות איזור מגוריו של הלקוח;

נתונים הנאספים במסגרת החברות במועדון הלקוחות: למשל, החברה תאסוף מידע בקשר עם שימוש ו/או השתתפות ו/או רכישות של חבר המועדון בפעילויות, סקרים, מבצעים, הטבות ו/או שירותים אחרים שהחברה מספקת לחברי מועדון הלקוחות במסגרת חברותם, לרבות נתונים אודות המידע, המבצעים, ההטבות ו/או השירותים שבהם הלקוח התעניין ו/או רכישות שביצע בעקבות האמור, מיקום המתחם שמעניין אותו ו/או שלגביו ביקש לקבל עדכונים והטבות, וכן נתונים הנגזרים מהם, לרבות כאלו שיש בהם כדי ללמד על הרגלי הרכישה והצריכה של הלקוח, תחומי עניין, מצב משפחתי וכו' של חבר המועדון

 נתונים אודות הגלישה באתר וכן נתונים בקשר עם השימוש שעושה הלקוח באתר, לרבות מידע בדבר דפים, תכנים, הצעות ושירותים שעניינו את הלקוח וכן מידע שנקלט מן הדפדפן, ובכלל זאת כתובת האינטרנט (IP) של המשתמש.

מידע הנאסף כחלק מאיסוף המידע באמצעות דיוור, כהגדרתו לעיל, לרבות מועד פתיחת הדיוור שנשלח על ידי החברה ללקוח; האם דיוור כאמור נפתח; מספר פתיחות הדיוור; מידע בדבר כניסת משתמש לאתר ו/או אתרים אחרים אליהם מוביל הדיוור – כגון האם בוצעה כניסה לאתרים כאמור ומתי, באילו עמודים באתרים הנ"ל בוצעה גלישה ולמשך כמה זמן; תוכן הדיוור בו התעניין ו/או עליו לחץ הלקוח; השירותים )לרבות המוצרים( המוצגים בדיוור בהם התעניין הלקוח ו/או שירותים אחרים בהם התעניין הלקוח בעקבות הדיוור )לרבות במסגרת האתרים הנ"ל;( המכשיר ו/או היישומון באמצעותם בוצעה כניסה לדיוור; וכן ניתוח של המידע הנ"ל ו/או נתונים הנגזרים מהמידע הנ"ל, לרבות כאלו שיש בהם כדי ללמד על הרגלי הרכישה והצריכה של הלקוח, תחומי עניין, העדפות הלקוח ועוד.

החברה עשויה לשמור מידע שייאסף במהלך השימוש כאמור לעיל כמידע שאינו מזוהה אישית.

נתונים מצרפיים )אגרגטיביים,( נתונים סטטיסטיים ונתונים אחרים שנגזרים מהמידע על הגלישה באתר ו/או המשתמש

כל מידע נוסף שהלקוח מוסר ו/או מתקבל אצל החברה בקשר עם הלקוח, החברות שלו במועדון הלקוחות ו/או עם השימוש באתר .

 

4. המטרות לשמן החברה אוספת את המידע

החברה אוספת מידע אודות הלקוח ובכלל זאת למטרות הבאות )כולן או חלקן

 ניהול פעילות החברה באתר ובמועדון הלקוחות, ובכלל זאת תפעול וניהול מכירות, משלוח מוצרים שנרכשו באמצעות האתר

ניהול מועדון לקוחות ובכלל זאת הצעת והתאמת הטבות ללקוחות, בין שהן כלליות ו/או בקשר עם אירועים אישיים כגון יום הולדת של חבר המועדון ועוד;

יצירת קשר עם הלקוח בקשר עם פניות שלו ו/או בקשר לנושאים אחרים בהתאם להסכמה ולבקשת הלקוח; על מנת לאפשר ביצוע פעולות באמצעות האתר על ידי הלקוח;

לשם ניטור פעילות הלקוח באתר;

לשם שיפור חווית הלקוח באתר ו/או איכות השירותים והפעילות שמציעה החברה לרבות עריכת סקרים; לשם עריכת נתונים סטטיסטיים והעברת מידע מעובד, סטטיסטי או אחר, לצדדים שלישיים;

לשם ניתוח, ומחקר ועריכת סטטיסטיקות;

למאפייניהם ולפרטים נוספים שנאספים אודות הרגלי הצריכה והגלישה שלהם, , וזאת, בין היתר, במסגרת פלטפורמות פרסום, באמצעים אליהם נשלח דיוור, וכן באתרי אינטרנט אחרים; מבלי לגרוע מכלליות האמור, מובהר כי החברה מבצעת איסוף מידע באמצעות דיוור, כמפורט בסעיפים  ו-  לעיל, על מנת להתאים ללקוח את הדיוור שנשלח אליו ו/או השירותים ו/או המוצרים המוצעים לו ו/או הפרסומות המוצגות לו במסגרת האתר ו/או הדיוור ו/או באתרים של צדדים שלישיים, ולרבות על מנת להתאים ללקוח את מועד משלוח הדיוור, תוכן הדיוור ו/או כותרתו ו/או ניראותו. כמו כן, המידע הנ"ל נאסף לצורך יצירת ניתוחים ו/או עיבודים סטטיסטיים ו/או אחרים, לצורך מחקר ולצורך טיוב השירותים ו/או המוצרים ו/או הדיוור שהחברה מבצעת ללקוח ו/או לצדדים שלישיים אחרים.

לצורך משלוח באמצעים אלקטרוניים דברי פרסומת, מידע על מוצרים ושירותים, עדכונים, דיוורים, מידע על פעילויות, הטבות, מבצעים, הנחות, פנייה ו/או מידע שיווקי )בכפוף לקבלת הסכמה בהתאם לדרישות הדין;( לשם התגוננות מפני תביעות, דרישות וטענות נגד החברה ומי מטעמה וכן נגד צדדים שלישיים;

לשם אכיפה של הוראות תקנון האתר ומדיניות פרטיות זו; שמירה על קניינה של החברה, מניעת גניבות והונאה; לשם שמירה על אינטרסים לגיטימיים של החברה;

לשם עמידה בהוראות כל דין.

 5. העברה של המידע

   החברה לא תעביר ולא תמסור מידע לצדדים שלישיים, אלא בהתאם למפורט להלן.

העברת המידע לצדדים שלישיים תכלול ככל הניתן מידע רלוונטי בלבד שאינו חורג מהמטרות שלשמן מועבר המידע ותתבצע באופן מידתי למטרה מוגדרת, מפורשת ולגיטימית.

החברה עשויה להעביר את המידע או כל חלק ממנו לצדדים שלישיים )לרבות על דרך של מתן גישה( בהתקיים אחד או יותר מהמקרים הבאים:

 צדדים שלישיים שהחברה מחויבת על פי דין להעביר אליהם מידע אודות המשתמש.

צדדים שלישיים אשר מעניקים לחברה שירותים שונים בקשר עם האתר ופעילותו ו/או בקשר עם הפעילויות ו/או השירותים המוצעים בו ו/או בקשר עם הלקוחות ו/או מועדון הלקוחות וחברות בו. גורמים אלו מספקים לחברה, בין היתר:

שירותים טכנולוגיים כגון: תמיכה במערכות האתר, מערכות אבטחה ומערכות טכנולוגיית מידע ,(IT) שירותי הפעלת האתר, שירותי אחסון מידע, שירותי ניהול מידע הלקוחות ו/או ניהול פעילות מועדון הלקוחות, ספקי תוכנות המשמשות את החברה לרבות בקשר עם ניהול החנות המקוונת, שירותי בניית אתרים, תוכנות עריכה ועיצוב תוכן, אתר וחוויות לקוח ועוד. מבלי לגרוע מכלליות האמור, החברה עשויה להעביר את המידע או כל חלק ממנו גם לצדדים שלישיים )לרבות על דרך של מתן גישה( לצורך שליחת חשבונית דיגיטלית )חברת ("weezmo'" ולצורך

עריכת סקרי שביעות רצון )חברת it "was ;("how ערוצי תקשורת עם הלקוחות: שירות

 לקוחות, ערוצי תקשורת עם הלקוחות, שירותי פרסום, דיוור ושיווק, לרבות לצורך איסוף המידע באמצעות הדיוור וכמפורט בסעיפים  ו- שירותים נוספים כגון: רו"ח, עורכי דין ויועצים מקצועיים חיצוניים אחרים, שירותי עריכת סקרים ומחקרים וכן צדדים שלישיים נוספים אשר מעניקים לחברה שירותים בקשר עם פעילותה.

צדדים שלישיים המספקים לחברה שירותים, לרבות בקשר עם הפעלת החנות המקוונת באתר ו/או ניהול מועדון הלקוחות.

צדדים שלישיים אשר החברה עושה שימוש בפלטפורמות שלהם לצורך אספקת השירותים, שיווק ומכירת השירותים ו/או ניהול הקשר עם הלקוחות )המתעניינים ו/או הרוכשים מוצרים מהאתר,( והפעלת החנות המקוונת באתר, כגון: שירותים של חברת google analytics) (ads,

Facebook, WhatsApp ,Instagram ,TikTok, ,תיבות דואר אלקטרוני כדוגמת Gmail והשימוש בהן על ידי הלקוח ייעשה בהתאם ובכפוף למדיניות הפרטיות של כל מערכת ו/או מדיה כאמור לעיל, כפי שתעודכן מעת לעת, ואשר זמינה באתרי הפלטפורמות כאמור.

בכל מחלוקת, טענה, דרישה, תביעה או הליכים משפטיים כלשהם בין הלקוח או מי מטעמו לבין החברה או מי מטעמה.

במקרה של העברה ו/או מכירה ו/או המחאה ו/או רכישה, של החברה ו/או נכסיה ו/או כל חלק מהם, בתמורה או שלא בתמורה, בין היתר במקרים אשר במסגרתם תועבר הבעלות במידע המצוי במאגרי המידע של החברה ו/או באתר ו/או בתכניו, כולם או חלקם, לצדדים שלישיים, לרבות אך לא רק במקרה של מיזוג החברה ו/או פעילותה עם צדדים שלישיים, ולרבות מבלי לגרוע מכלליות האמור, במקרים של שינוי שליטה, מלא או חלקי, בחברה וכן במקרים של בחינת היתכנות של המקרים הנזכרים לעיל ו/או בחינת היתכנות פעילות עסקית כלשהי עם צד שלישי.

כאשר הצד השלישי הינו חברה-אם, חברה-בת או חברה קשורה של החברה, כהגדרתם בחוק החברות.

אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי לקוח ביצע מעשה ו/או מחדל אשר עשויים לפגוע בחברה, במי מטעמה, בצדדים שלישיים כלשהם לרבות משתמשים אחרים ו/או ברכוש שלהם.

אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי לקוח עושה שימוש באתר ו/או בשירותים לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה.

בכל מקרה שהחברה תסבור כי מסירת המידע נדרשת כדי למנוע נזק לחברה, ללקוח או לצד שלישי כלשהו.

 במסגרת העברה לצדדים שלישיים כמפורט לעיל, יתכן והחברה תעביר מידע לצדדים שלישיים המאחסנים את המידע ו/או מעבדים אותו, מחוץ למדינת ישראל ובכלל זה עשויה להעביר את המידע לצדדים שלישיים אשר ממוקמים במדינות שרמת ההגנה שלהם על המידע אינה תואמת את הוראות הדין הישראלי ואשר עשויות להעניק הגנה פחותה מזו הניתנת על פי דיני הגנת הפרטיות בישראל. הלקוח מצהיר כי הוא מסכים להעברה כאמור וכי לא יהיו לו טענות בקשר עם כך.

6. אבטחת מידע

החברה נוקטת באמצעים טכניים ופיזיים בעניין פרטיות ואבטחת מידע בהתאם לסטנדרטים מקובלים ובהתאם לדין החל על פעילות החברה. כידוע, אחסונו והעברתו של מידע לצדדים שלישיים וכן העברתו באמצעים אלקטרוניים, לרבות דרך רשת האינטרנט, לעולם לא יכול להיות בטוח לחלוטין ובכל עת שבה הלקוח מוסר מידע לחברה, בפרט באמצעות רשת האינטרנט, הלקוח עושה זאת בהסכמה מלאה ובכפוף לסכנות הכרוכות בהעברת המידע בדרך זו. החברה לא מתחייבת שאמצעי התקשורת עם הלקוחות )לרבות אימייל, טלפון, Whatsapp וכיו"ב( ו/או שהמערכות המאחסנות מידע, יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע. בכל מקרה, אם יש ללקוח סיבה להאמין כי העברת המידע לחברה אינה בטוחה עוד, הוא מתבקש לעדכן את החברה באמצעי ההתקשרות שבסעיף 17 למדיניות הפרטיות וכן לפנות לחברה בכל שאלה בקשר לאמצעי האבטחה שהחברה נוקטת ואופן שמירת המידע אודותיו.

 7. הגבלת אחריות

החברה וכל מי מטעמה לא יישאו בכל חבות, והם פטורים מכל אחריות, בקשר עם כל נזק, הפסד או הוצאה, מכל מין וסוג שהם, בין אם ישירים ובין אם עקיפים ו/או נסיבתיים ו/או תוצאים, אשר נגרמו ו/או ייגרמו ללקוחות ו/או לצד שלישי, בכל הקשור והנוגע לאיסוף המידע, השימוש בו, העברתו לצדדים שלישיים, שמירתו, ואבטחתו.

 8. תקופת ההחזקה של המידע

החברה תשמור את המידע אודות הלקוח לפרק הזמן הדרוש להבטחת המטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו, אלא אם תקופת החזקה קצרה או ארוכה יותר נדרשת או מותרת על-פי דין.החב

 9. COOKIES

האתר עושה שימוש בCookies- וטכנולוגיות אחרות לשם אחת או יותר מהמטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו. למידע נוסף אודות אופן השימוש בCookies- ובטכנולוגיות באתר ניתן לעיין במדיניות הCookies- המופיעה באתר.

 

 10. קישורים והיפר קישורים

ייתכן שבאתר ו/או במסגרת מועדון הלקוחות )לרבות במסגרת דיוורים אישיים שישלחו לחבר המועדון באמצעי התקשורת( יוצעו קישורים, היפר-קישורים או באנרים לאתרים אחרים, אשר החברה אינה מפקחת עליהם או בודקת אותם, את מהימנותם ואת חוקיותם ואת כל הקשור לאבטחה שלהם ולמדיניות הגנת הפרטיות שלהם.

החברה לא תהיה אחראית לשימוש שעושים משתמשים בקישורים המופיעים באתר ו/או בדיוורים, בדפים שאינם נמצאים באתר או באתרים אחרים, והלקוחות מתחייבים לציית ולקיים את ההוראות והתנאים של אותם אתרים או דפי אינטרנט וככל הנדרש, להתקשר ישירות עם ספקים של אתרים אלה או דפים אלה בכל הקשור לנושאים שיעלו בקשר עם כניסה, עיון, שימוש במידע ועוד.

מובהר כי החברה לא תישא בכל אחריות, מכל סוג שהיא, בקשר עם האתרים האחרים לרבות בכל הקשור לאיסוף, שימוש, העברה של מידע באתרים האחרים, התוכן שיפורסם בדפים של האתרים האחרים ועוד.

11. פרסומת ודיוור ישיר

בכפוף לקבלת אישורו והסכמתו של הלקוח כנדרש עפ"י דין )ככל שנדרש,( הלקוח מסכים שהחברה תשתמש במידע שנאסף על מנת ליצור איתו קשר ולשלוח לו תכנים לרבות המוגדרים כ- "דבר פרסומת," דיוור ישיר ו/או תצורות אחרות. שליחת התכנים עשויה להתבצע בכל אמצעי תקשורת ובכלל זאת דואר, דואר אלקטרוני, טלפון וטלפון נייד, כולל הודעות מוקלטות והודעות ,SMS פקס, דואר אלקטרוני, רשתות חברתיות ואמצעים אחרים )ואף בסיוע צדדים שלישיים.(

 בכל עת הלקוח זכאי ורשאי להודיע על סירובו לקבל מידע ותכנים שיווקיים, דברי פרסומת ו/או דיוור ישיר מהחברה, או מצדדים שלישיים כאמור לעיל, ולחזור בו מהסכמתו על ידי שליחת בקשת הסרה לדיוור שיישלח אליו וכן באמצעות פניה לכתובת המייל המפורטת בסעיף  להלן. לאחר קבלת הבקשה, החברה תעביר הנחייה לגורמים הרלוונטיים מטעמה, להפסיק לעשות במידע הלקוח שימוש לשירותי דיוור ישיר ו/או משלוח דברי פרסומת. יתכן שהמידע הדרוש לצורכי החברה יוסיף להישמר במאגר המידע של החברה בכפוף להוראות הדין ולרבות כמפורט במדיניות הפרטיות.

 12. זכות עיון ותיקון המידע

ללקוח קיימות זכויות לעיון במידע השמור עליו במאגרי המידע של החברה, לתיקון מידע שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן וכן זכויות נוספות מכוח חוק הגנת הפרטיות. אם הלקוח מעוניין לעיין במידע אודותיו המצוי במאגרי המידע של חברה ו/או לתקן את המידע כאמור, ניתן לעשות זאת באמצעות פנייה לחברה באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בסעיף 17 למדיניות פרטיות זו להלן.

 13. הדין החל וסמכות השיפוט

התנאים וההוראות המפורטים במדיניות הגנת הפרטיות זו וכן כל שינוי או תיקון שלה, כמו גם השימוש באתר, יוסדרו על פי חוקי מדינת ישראל. סמכות השיפוט בקשר עם כל מחלוקת ו/או תביעה אשר יתעוררו בקשר עם השימוש באתר ומדיניות פרטיות זו או הקשור אליו מסורה באופן בלעדי לבתי המשפט בתל אביב - יפו.

 14. שינויים ועדכונים

החברה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות את מדיניות הפרטיות מעת לעת על מנת שתשקף שינויים טכנולוגיים ו/או עסקיים ו/או משפטיים ו/או רגולטורים וכדומה, וזאת ללא צורך במתן הודעה או התראה על כך. המשך השימוש של הלקוח באתר לאחר עדכון מדיניות הפרטיות יעיד על הסכמת הלקוח למדיניות הפרטיות המעודכנת לרבות לשינויים ולפיכך מוצע ללקוח לעיין במדיניות הפרטיות מעת לעת.

 15. שונות

הלקוח אינו רשאי להסב את זכויותיו ו/או חובותיו על פי מדיניות פרטיות זו לאחר. החברה תוכל להעביר את זכויותיה ו/או התחייבויותיה לאחר. אין במדיניות פרטיות זו כדי לגרוע מכל זכות המוקנית לחברה ו/או למי מטעמה לפי כל דין.

 16. יצירת קשר

ככל שללקוח ישנן שאלות או הערות בנוגע למדיניות הפרטיות, הלקוח מוזמן לפנות לחברה באחת או יותר מדרכי ההתקשרות הבאות: באמצעות פניה טלפונית למספר 0732-102030, באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת service@dermalgoup.co.il ו/או בפניה בכתב לחברה בכתובת: יגאל אלון 159  תל אביב. בנוסף ניתן להשאיר פרטים באתר, באמצעות טופס יצירת קשר.

ו/או בפניה בכתב לחברה בכתובת: אלון יגאל 159 תל אביב. בנוסף, ניתן להשאיר פרטים באתר, באמצעות טופס יצירת קשר.

 מעודכן ל- 10.12.2025