בית מקצועי לקוסמטיקאיות דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

professional skin therapy EDUCATION

בית מקצועי לקוסמטיקאיות ורופאים העוסקים ברפואה אסתטית

דרמלוג'יקה, מותג הקוסמטיקה המקצועי הבינלאומי מבוסס על מדע ומחקרים קליניים ומשמש מאות אלפי קוסמטיקאיות מקצועיות ורופאי אסתטיקה ברחבי העולם. במשך 4 עשורים שדרמלוג'יקה זוכה כל פעם מחדש בהכרה ובפרסים בינלאומיים בכל הקשור לטכנולוגיות תכשירים פורצי דרך, פרוטוקולי טיפול מתקדמים, מערך הדרכה מוקפד ומחלקת מחקר ופיתוח מהטובות בעולם מבית מכון המחקר הבינלאומי IDI - International Dermal Institute.

אנו גאים לומר כי דרמלוג’יקה מובילה את הסטנדרטים בתעשייה העולמית הן בטכנולוגיות המתקדמות והן בפורמולות הפעילות לטיפולים קוסמטיים ולתמיכה בטיפולי אסתטיקה רפואיים.

הצטרפי גם את!

professional skin treatments

טיפולי פנים קלאסיים

טיפולי פנים קלאסיים המבוססים על שימוש בפורמולות מקצועיות מתקדמות על מנת לתת מענה לצרכי העור היחודיים של כל מטופל. בין עם מדובר בניקוי עמוק, הפחתת גודש, טיפול בפצעונים, הפחתת אדמומיות ורגישות, שיפור אחידות גוון העור או הפחתה של סימני הזדקנות - דרמלוג'יקה היא הפתרון!

customisable targeted concern treatments

התאמה אישית לסוג ומצב בעור

pro firm

טיפול אנטי אייג'ינג ממוקד להפחתת סימני הזדקנות ולשיפור כלל מדדי העור. טיפול אנטי אייג'ינג עוצמתי לעור הפנים והצוואר להחלקת טקסטורת העור, החייאה והפחתת קמטים וקמטוטים. בטיפול זה משתמשים בטכניקה מתקדמת לשיפור המיצוק והאלסטיות. לקבלת עור רענן, מוצק, זוהר ובעל מראה צעיר יותר!

pro bright

טיפול הבהרה המשלב שימוש במרכיבי הבהרה עוצמתיים כגון חומצות, ויטמין C, ניאצינאמיד והקסילרסורצינול. הטיפול מפחית כתמי היפר-פיגמנטציה ומאחד גוון עור לא אחיד לקבלת עור בהיר וחלק יותר. טיפול זה מתאים גם לנשים בהריון.

pro clear

טיפול ממוקד ויסודי לכל מצבי העור הבעייתי. בין אם מדובר בעור גדוש בקומודונים או בפצעי אקנה פעילים, פרו קליר הוא הפיתרון. טיפול מקצועי זה מסייע לטהר ולהרגיע את הגודש ואת הדלקת בעור באמצעות מרכיבים פעילים ברמה מקצועית וטכניקות להרגעת העור.

advanced tratments

טיפולים פרא רפואיים

הטיפולים הפרא רפואיים של דרמלוג'יקה לוקחים את אפקטיביות הטיפול צעד נוסף קדימה.  על ידי שימוש בפורמולות עוצמתיות של מרכיבים פעילים בשילוב מיכשור בטכנולוגיות מתקדמות, נוכל להגיע לתוצאות טיפוליות משמעותיות בשיפור כלל מדדי העור.

advanced treatments

טיפולים פעילים מתקדמים

LUMINFUSION

פילינג | ננו-נידלינג | פוטותרפיה
טיפול אנטי אייג'ינג לעור רענן וזוהר במיוחד
טיפול HIGH-TECH המשלב פילינג רטינול וחומצות עם שימוש בשתי טכנולוגיות טיפול מתקדמות: ננו-נידלינג ופוטותרפיה. טיפול אנטי אייג'ינג לעור חלק וזוהר. מחליק קמטים וקמטוטים, משפר את גוון העור ומעניק לעור זוהר עוצמתי באופן מידי. הטיפול אינו פולשני ואינו מצריך זמן החלמה של העור. ניתן לבצע כטיפול בודד או בסדרת טיפולים.

MELANOPRO

מלנופרו - טיפול קליני בכתמי היפר-פיגמנטציה וגוון עור לא אחיד
טיפול קליני עוצמתי לצמצום כתמים כהים בעור, הפחתה של היפר-פיגמנטציה והחלקה של מרקם העור. הטיפול חושף עור בריא ורענן תוך 6 שבועות בלבד. זהו טיפול דו שלבי, כאשר השלב הראשון מתבצע בקליניקה על ידי קוסמטיקאית מורשית או רופא וממשיך על ידי המטופל בבית במשך 6 שבועות. בטוח לשימוש בכל גווני העור כולל בעלי עור כהה.

 PRO MICRONEEDLING

טיפול אסתטי בשיטת מיקרונידלינג
שילוב ייחודי של טכניקה חדשנית ומרכיבים פעילים עוצמתיים המאפשר לשפר את כלל מדדי העור, להפחית קמטים וקמטוטים, רפיון, צלקות פוסט אקנה, נקבוביות מורחבות ופגמי עור אחרים. טיפול זה מאיץ את ייצור הקולגן והאלסטין, מחדש את מבנה העור, משפר טקסטורה ומעניק לעור מראה חלק ואחיד יותר.

Dermalogica PROfessional in-clinic protocols

טיפולים לקוסמטיקאיות ולרופאים העוסקים ברפואה אסתטית

in-clinic protocols

פרוטוקולים לשילוב בטיפולי אסתטיקה מתקדמים

הכנה של העור לטיפולי בוטוקס

פרוטוקולים מגוונים להחלקת טקסטורת העור ולשיפור רמות הלחות בעור להכנת העור בצורה מיטבית יותר לקראת ביצוע טיפולי הזרקות כגון בוטוקס. הכנה טובה של העור משפרת את תוצאות הטיפול ומאפשרת לשמר אותן לזמן רב יותר.

הכנה ושיקום העור בטיפולי פלזמה

שילוב תכשירים ייעודים מבית דרמלוג'יקה להכנה אופטימלית של העור לקראת טיפולי פלזמה המערבים פציעה מבוקרת של העור. תכשירי PRO מתקדמים מפחיתים באופן דרמטי תופעות לוואי בלתי רצויות לאחר הטיפול ומעצימים את התוצאות הטיפוליות לרמה האופטימלית ביותר הניתנת להשגה בהפחתת קמטים, קמטוטים, ברפיון בעור ובשיפור מיצוק וגמישות העור.

פרוטוקולים לשילוב עם טכנולוגיות מתקדמות

עולם הקוסמטיקה והאסתטיקה הרפואית מתקדם בקצב מהיר ביותר וכיום ניתן למצוא בקליניקות מגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות לטיפול בעור כגון: RF Microneedling,  RF, IPL, לייזר ועוד. לכל אחת מהטכנולוגיות דרמלוג'יקה מציעה פרוטוקולי טיפול מותאמים המאפשרים לבצע את הטיפול בצורה האידיאלית ביותר לקבלת תוצאות קליניות אופטימליות.

JOIN THE TRIBE

מעוניין/ת להצטרף לנבחרת הבינלאומית של הקוסמטיקאיות ורופאי האסתטיקה של דרמלוג'יקה?

אנא מלא/י את הפרטים ונחזור אליך לפרטים נוספים

Join the tribe