תכשירים מותרים לשימוש בזמן הריון והנקה דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: תכשירים מותרים לשימוש בזמן הריון והנקה

תכשירים מותרים לשימוש בזמן הריון והנקה

תכשירים מותרים לשימוש בזמן הריון והנקה


אינך בטוחה מה מותר ומה אסור?

המומחים לבריאות העור של דרמלוג’יקה עושים סדר וממליצים על תכשירים מתאימים לשימוש במהלך ההיריון והנקה ומסבירים מאילו מרכיבים חשוב להימנע בתקופה זו.

 

בתקופת ההיריון וההנקה הגוף שלך חווה שינויים הורמונליים ומצוי במצבי סטרס, שעלולים להשפיע על העור ולגרום לתופעות מטרידות, כגון: היווצרות כתמי פיגמנטציה בהריון מסוג מלזמה (פיגמנטציה שמופיעה בצורה של מעין מסיכה בגווני חום בהיר עד כהה), התפרצות של פצעים – בעיקר בשליש הראשון של ההיריון ותחושה של גרד ויובש חיצוני. 

 חשוב לדעת – רוב התופעות ילכו ויפחתו עד להיעלמות מוחלטת כ- 3-6 חודשים לאחר הלידה, לכן לא מומלץ לבצע טיפולים קיצוניים בעור, לפחות במהלך שלושת החודשים הראשונים לאחר הלידה.

 

עם זאת, בזמן ההיריון העור שלך זקוק לתשומת לב מיוחדת ולשגרת טיפול שונה מהרגיל, שצריכה להכיל תכשירים פעילים ובטוחים לשימוש, המסייעים בשיפור מראה העור ובהפחתת התופעות הנ”ל.

 

במהלך ההיריון, חשוב להימנע משימוש בתכשירי קוסמטיקה, המכילים את שלושת המרכיבים הפעילים הבאים אשר עשויים לחדור למחזור הדם:

מומלץ לעיין ברשימת המרכיבים המופיעה על גבי התכשירים בהם את משתמשת

  • חומצה סליצילית – salicylic acid (מותר לשימוש בתכשירים נשטפים בלבד כגון ניקוי, מסיכה או פילינג שאינם נשארים על גבי העור
  • רטינול – ויטמין A
  • שמנים ארומטיים

 

אנו בדרמלוג’יקה, ממליצים מאוד על שימוש בתכשירים הבאים לטיפול בפיגמנטציה בזמן הריון והנקה

במידה ואת לא סובלת מכתמי פיגמנטציה במהלך ההיריון, ניתן כמובן לשלב בשגרת הטיפול היומיומית כמעט את רוב תכשירי דרמלוג’יקה, למעט התכשירים המכילים את שלושת המרכיבים המצוינים לעיל. חשוב לזכור כי לכל אחד משלבי הטיפול בעור יש משמעות בשגרת הטיפול היום-יומית לנו בעור. 

בתחתית עמוד זה ניתן למצוא את רשימת התכשירים שאינם מתאימים לשימוש בזמן ההיריון!

  

שלב 1: ניקוי עור הפנים בבוקר ובערב

השלב הראשון בשגרת הטיפול הוא שלב הניקוי. חשוב להקפיד על ניקוי יסודי של עור הפנים עם תכשירי ניקוי שהותאמו לפי סוג ומצב העור ושאינם מכילים מרכיבים עוינים כגון בישום מלאכותי, צבעים מלאכותיים, פרבנים או אלכוהול, שיכולים להגביר את הרגישות בעור בזמן ההיריון. שלב זה חשוב כהכנה של העור לקליטה של שאר המרכיבים הפעילים בתכשירים האחרים שבשגרת הטיפול שלך בעור. 

 

שלב 2שימוש בפילינג יומיומי עדין במיוחד להבהרה של העור

דיילי מיקרופוליאנט   Daily Microfoliant
פילינג אורז עדין לשימוש יומיומי, מלטש, מחליק ומעניק לעור מראה בריא ובהיר יותר. מסייע מאוד בטיפול בפיגמנטציה ובכתמים בעור.

זהו תכשיר הדגל של דרמלוג’יקה והמוצר הנמכר ביותר בעולם, המסייע בהשלה של תאים מתים ומכין את העור לספיגה טובה יותר של סרום, קרם לחות או חומרים פעילים לעור המעניקים לעור גוון אחיד, בהיר וחלק יותר. 

פילינג עדין זה בטוח מאוד לשימוש יומיומי גם בימי הקיץ החמים, בהם אנו חשופים לקרני השמש המזיקות.
אנו ממליצים מאוד להשקיע בתכשיר זה במשך דקה כל יום, כחלק משגרת הטיפוח בעור ומבטיחים
שתראו איך העור שלכם קורן וזוהר יותר. מעולה לשימוש בזמן הריון והנקה.

  

שלב 3שימוש בסרום טיפולי בבוקר ובערב לצמצום הפיגמנטציה

במידה וישנה התפרצות של כתמי פיגמנטציה בזמן ההיריון, ניתן להוסיף לשגרת הטיפול סרום טיפולי מיוחד הבטוח לשימוש בתקופה זו: 

פאואר ברייט דארק ספוט סרום

סרום הבהרה עוצמתי וחדשני, המכיל מרכיבים פעילים בטכנולוגיית הייטק מתקדמת ביותר להפחתה של פיגמנטציה לא אחידה בעור, תוך זמן קצר. מכיל פורמולה מתקדמת של מרכיבים פעילים לטשטוש מראה כתמי עור כהים, תוך כמה ימים בלבד והמשך הבהרה ומראה חלק ואחיד של העור לאורך זמן.

להשגת תוצאות טיפוליות משמעותיות בפיגמנטציה, מומלץ להשתמש בשלושת תכשירי הסדרה, המעניקים לעור טיפול מקיף ורצוף בפיגמנטציה לאורך כל שעות היום והלילה 24/7.

  

ביו-לומין C סרום  Biolumin C Serum

סרום פעיל המכיל ויטמין C יציב במיוחד המשפר את מרקם העור, מבהיר כתמי פיגמנטציה ודוחה תהליכי הזדקנות בעור.

חשוב לאמץ תכשיר זה בשגרת הטיפול בעור, המכיל ויטמין C המסייע רבות בטיפול בכתמי פיגמנטציה בהריון.

מעניק לעור גמישות ומרכך קמטוטים קטנים. נספג היטב ומשאיר תחושה נעימה ומשתלב היטב עם תכשירי האיפור.

 

שלב 4שימוש בקרם לחות עם מקדם הגנה במהלך היום (שלב חשוב במיוחד!)

במהלך ההיריון, חשוב מאוד להשתמש בקרם לחות המכיל SPF30 עד -SPF50, במשך היום כדי לטפל בפיגמנטציה ולמנוע החמרה של הכתמים. חשוב שיהיה קרם הגנה רחב טווח Board spectrum. 

פאואר ברייט קרם לחות 50 SPF

  • לחות עם הגנה לטיפול בפיגמנטציה

קרם לחות והגנה לשעות היום, המסייע בהגנה מפני חשיפה לחלקיקי זיהום אויר וקרני השמש המזיקות הגורמים יחד להופעתם של כתמי פיגמנטציה.
מסייע בטיפול המשלים בכתמי פיגמנטציה ביחד עם תכשירי סדרת פאואר ברייט להשגת תוצאות טיפוליות משמעותיות בפיגמנטציה, מומלץ להשתמש בשלושת תכשירי סדרת ההבהרה, המעניקים לעור
טיפול מקיף ורצוף בפיגמנטציה לאורך כל שעות היום והלילה 24/7. מתאים לשימוש לכל סוגי העור כולל בזמן היריון והנקה.

 

דיינמיק סקין ריקברי  SPF50

  • לבעלות עור רגיל עד יבש

שתי  פעולות בתכשיר אחד! גם קרם לחות מדהים, המסייע בדחיית סימני הזדקנות מוקדמת בעור וגם מגן על העור מפני קרני השמש המזיקות.
זהו תכשיר אידיאלי לשימוש בימי הקיץ החמים ובזמן ההיריון. מכיל קומפלקס אנטי אייג’ינג מיוחד המעכב תהליכים ביוכימיים בגוף הגורמים להזדקנות מוקדמת של העור.

 

תכשירי לחות והגנה נוספים המתאימים לשימוש בזמן הריון

  • אינויזבל פיסיקל דיפנס  SPF30
  • פריזמה פרוטקט  SPF30

    

שלבים נוספים, שניתן להוסיף לשגרת הטיפול, על מנת להאיץ את התוצאות הטיפוליות בהיפר-פיגמנטציה בזמן הריון: 

שילוב מסיכת החייאה – למי שסובלת מעור מיובש וחסר ברק מומלץ להשתמש ב – מסיכת מולטי ויטמין המשקמת וממצקת ומסייעת בהרגעה של העור במצבי סטרס ואנטי אייג'ינג.  

שילוב קרם לילה – במידה ואת סובלת מכתמי פיגמנטציה בהריון,  מומלץ לשלב בשגרת הטיפול בעור קרם הבהרה מיוחד ללילה אוברנייט קרם הבהרה ללילה – קרם לילה פעיל לטיפול בפיגמנטציה בזמן השינה. פועל לצימצום כתמים חומים קיימים בעור ומעכב יצירת כתמי פיגמנטציה עתידיים. מזין ומשקם את רמות הלחות ומסייע בהחלקה והפחתה של קמטוטים בעור.

מכיל מרכיבים פעילים חדשניים כגון הקסיל ריסורסינול, ניאצנאמיד (ויטמין B3 ), ויטמין C ואנזימי דלעת הפועלים בסינרגיה עוצמתית לצמצום הכתמים בעור. תכשיר זה עשיר גם באנטי-אוקסידנטיים, המגנים על העור מפני רדיקלים חופשיים ונזקי זיהום אוויר. 

ניתן להעשיר גם את שגרת הטיפול בשעות הלילה בזמן שהעור משקם את עצמו באופן מיטבי ולהוסיף לשגרת הטיפול קרם לילה חדשני – סאונד סליפ קוקון. קרם ייחודי זה מעניק לעור זוהר ומשקם אותו מהנזקים שהעור נחשף אליהם במהלך היום. קרם זה אף משרה שינה איכותית ורצופה.   

*במידה וקיימת התפרצות קשה של פצעים צלקתיים בעור בזמן ההיריון, מומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל או עם רופא עור בנוגע לטיפול בהם.  תכשירי הטיפול המיועדים לפצעים ועור בעייתי, אינם מתאימים לשימוש בזמן ההיריון.

 

 

רשימת תכשירי דרמלוג’יקה שאינם מתאימים לשימוש בזמן ההיריון!

מסדרת האנטי אייג’ינג    – AGE Smart
  • Age Reversal Eye Complex – אייג' רברסל איי קומפלקס
  • Dynamic Skin Retinol Serum - דיינמיק סקין רטינול סרום
מסדרת Active Clearing    לטיפול בפצעים בעור בוגר
  • AGE bright clearing serum - אייג' ברייט קלירינג סרום
  • Retinol Clearing Oil – רטינול קלירינג אויל
  • קיט התנסות Age Bright
מסדרת  Clear start לטיפול בפצעים לבני נוער וצעירים
  • Breakout Clearing Boosterברייק אאוט קלירינג בוסטר
  • קיט התנסות Clearing kit  
 במידה ואת מעוניינת בייעוץ אישי או התאמה ניתן לפנות אלינו ולשוחח עם הצוות המקצועי שישמח לסייע ולענות על כל השאלות.  

Read more

מהו רטינול (Retinol)?
אנטיאייג׳ינג

מהו רטינול (Retinol)?

רטינול הוא הרטינואיד (נגזרת של ויטמין A) החזק ביותר, שניתן להשיג ללא מרשם.  למעשה, מדובר במולקולה פעילה ואפקטיבית, הנמוכה ב- 20% מחומצה רטינואית, ההופכת באופן איטי לחומצה רטינואית, על ידי אנזימים ב...

קרא עוד