מדוע אין לוותר על השימוש בפילינגים באבקה? דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מדוע אין לוותר על השימוש בפילינגים באבקה?

מדוע אין לוותר על השימוש בפילינגים באבקה?

מדוע אין לוותר על השימוש בפילינגים באבקה?

סביר להניח ששמעתם שחשוב לבצע פילינג בעור. מדוע?
הסרת תאי עור מתים משכבת העור העליונה, מפנה מקום לתאי עור חדשים ובריאים הנוצרים בשכבות העור התחתונות

 

  • שילוב של פילינג בשגרת הטיפול היומיומית בעור, מאפשר הסרה של תאי עור מתים וחושף עור חלק, בהיר יותר, בעל מראה בריא יותר.
  • פילינגים באבקה מכילים מרכיבים פעילים, אך הם עדינים ומתאימים לשימוש יומיומי.

מהי הסיבה שחשוב כל כך  לשלב פילינג בשגרת הטיפול בעור? מאחר והעור שלנו מייצר כל העת תאים חדשים בשכבות העור התחתונות, חשוב להסיר תאי עור מתים בשכבת העור העליונה, שכבת האפידרמיס. ככל שאנו מתבגרים, תהליך חילוף התאים בעור שלנו מאט ותאי עור מתים מצטברים באופן לא אחיד בשכבת העור העליונה ועל פני העור. הצטברות זו, מובילה גם להופעת כתמים, ליובש ולמראה חסר ברק של העור.

כאשר מבצעים פילינג, אנחנו מסייעים בהסרת תאי העור המתים וחושפים את תאי העור הטריים והצעירים יותר.

אנשים רבים נוטים להשתמש בפילינגים אגרסיביים ופעילים מידי לעיתים קרובות, כדי להשיג עור זוהר, אך הם למעשה פוגעים בעור ומסירים את שכבת ההגנה הטבעית שלו. פילינגים באבקה הם ידידותיים מאוד לעור ומהווים דרך עדינה ועם זאת יעילה ובטוחה מאוד לשילוב במסגרת שגרת הטיפול היומי  בעור, ללא פגיעה בשכבת ההגנה הטבעית של העור.

לדרמלוג’יקה קיימים שלושה סוגי  פילינגים באבקה:

דיילי מילקפוליאנט
 הינו אבקת פילינג פעילה וטבעונית, (vegan) ידידותית לשימוש יומיומי, המיועדת להסרת תאים מתים, החלקה ליטוש וחיזוק מחסום הלחות של העור. פילינג עדין ומרגיע זה, מבוסס על שיבולת שועל, חלב קוקוס ותמציות בוטניות עשירות בחומצות פירות (AHAs) וחומצה סליצילית (BHAs). הוספה של מעט מים תהפוך את האבקה הזו לקצף עשיר, קרמי, אשר בעדינות מחליק ומסיר תאי עור מתים.


דיילי מיקרופוליאנט
תכשיר הדגל, הנמכר ביותר מבית דרמלוג’יקה. פילינג אורז ייחודי, לשימוש יומיומי, המכיל חומצה פיטית מסובין של אורז, פפאין וחומצה סליצילית להסרת תאים מתים, להבהרת העור והמרצת התחדשותם של תאי עור חדשים בשימוש יום יומי בתכשיר מותיר את העור חלק ומלוטש! 

 

דיילי סופרפוליאנט
פילינג, המבוסס על פחם עוצמתי, להחלקה וליטוש של עור הפנים ולהגנה מפני תהליכים ביוכימיים, הגורמים להזדקנות מוקדמת של עור הפנים כתוצאה מחשיפה לחלקיקי זיהום אויר. 

Read more

האם העור שלך "נולד" רגיש או שהפך להיות רגיש?
עור רגיש

האם העור שלך "נולד" רגיש או שהפך להיות רגיש?

נתחיל מכך שיש הבדל בין עור רגיש לעור שהפך לרגיש: בפועל, יש עור רגיש (תכונה גנטית) ויש עור ההופך לרגיש, תופעה בצמיחה ברחבי העולם הנובעת כתוצאה מחשיפה גוברת לגורמים סביבתיים כגון זיהום אוויר, סטרס וח...

קרא עוד
יומיומי וטבעוני: פילינג שיבולת שועל זה שם המשחק
בריאות העור

יומיומי וטבעוני: פילינג שיבולת שועל זה שם המשחק

כולנו יודעות  מה זה פילינג לפנים. התכשיר גרגירים שאנחנו אמורות למרוח על הפנים בכל כמה ימים, על-מנת להסיר תאים מתים והצטברות של לכלוך, לחדש את העור. אנו גם יודעות שהשימוש בפילינג טבעוני משפר באופן ...

קרא עוד