המדריך המלא לחוויית אמבטיה מרגיעה (או מקלחת!) באווירת ספא ביתית מפנקת דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: המדריך המלא לחוויית אמבטיה מרגיעה (או מקלחת!) באווירת ספא ביתית מפנקת

המדריך המלא לחוויית אמבטיה מרגיעה (או מקלחת!) באווירת ספא ביתית מפנקת

המדריך המלא לחוויית אמבטיה מרגיעה (או מקלחת!) באווירת ספא ביתית מפנקת

אפילו מקלחת חמה או אמבטיה קצרה יכולים לגרום לנו לחוויה מרגיעה. באמצעות מספר צעדים פשוטים, ניתן להפוך  את זמן המקלחת מפעולה יומיומית רגילה לגולת הכותרת של היום שלך.

רבים מאיתנו אינם מבינים זאת, אך טיפול בגוף מהווה לאורך ההיסטוריה, עוד מימי קליאופטרה, טקס יומי מרגיע לגוף ולנפש. במשך מאות שנים, טקסי אמבטיה ומקלחת שימשו למטרות רבות, הרבה מעבר להיגיינה – החל מריפוי וטיהור וכלה בחוויית רוגע ושלווה. כיום, הרעיון לפנות זמן לאמבטיה מרגיעה בלוח הזמנים העמוס שלנו, נראה לעתים כמו מטרה בלתי אפשרית. במציאות הנוכחית שלנו, זה רלוונטי וזמין יותר מתמיד. מחקרים מסוימים אף מצביעים על כך, ששהייה באמבט חמים, מסייעת מאוד בהפגת לחצים יומיומיים. למרבה המזל, הפיכת האמבטיה הבאה שלכם לחוויה מרגיעה היא קלה באופן מפתיע.

 

בצעו את הצעדים הבאים, הקלים ליישום כדי להעניק תחושה של רוגע ואיזון ליום שלכם – בין אם אתם מקדישים חמש דקות למקלחת או נהנים מרחצה באמבטיה  מרגיעה.

 

כל דקה חשובה!

לרוב אין לנו ממש זמן לחוות רחצה ממושכת באמבטיה מרגיעה. זה מובן! אך אפילו מקלחת או אמבטיה מהירה יכולים לעזור ולתרום לשינה בריאה יותר, להקל על המתח ואף לקדם יצירתיות.

 

שימוש בג’ל ניקוי ללא סבון

להיגיינה ושמירה על בריאות עור הגוף מומלץ מאוד להשתמש בתכשירי רחצה ידידותיים לעור, אשר אינם מכילים דטרגנטים חזקים, המזיקים לעור. ג’ל הרחצה בודי ווש של דרמלוג’יקה אינו מכיל סבון או חומרי ריח וצבע סינטטיים, ומעניק חווית ספא מדהימה למקלחת. הוא מנקה היטב את העור ושומר על שכבת ההגנה הטבעית שלו. תכשיר זה מועשר בריח לוונדר מדהים ואינו משאיר תחושת יבש במיוחד בחורף!

 

יצירת אווירה אופטימלית

התחילו כל אמבט או מקלחת בחדר אמבטיה נקי ובסביבה רגועה: בחרו תאורה רכה, נר ריחני ומוסיקה מרגיעה. תקדישו מחשבה גם על תכשירי האמבטיה שלכם; תכשירים מרגיעים בריח ספא משכר מסדרת תכשירי הגוף והספא החדשה של דרמלוג’יקה Dermalogica SPA & Body יכולים לסייע ביצירת אווירה נינוחה ומרגיעה, תוך שמירה על בריאות העור. נצלו את זמן המקלחת לביצוע פילינג עדין באזורים, כגון: זרועות, ידיים ורגליים

 

לחות

אם פרגנתם לעצמכם שהייה ארוכה באמבטיה, הניחו כוס מים על ספסל או מגש בקרבתכם כדי לעזור לכם לשמור על רמות המים והלחות בגוף. בתום המקלחת מומלץ מאוד להשתמש בקרם גוף ארומתי בודי הידרייטינג קרם המכיל קוקטייל של שמנים ארומתיים צמחיים המעניק רכות לעור ומסייע בשמירה על בריאות העור.

 

הטמפרטורה חשובה

בין אם החלטת ללכת על אמבטיה או מקלחת פשוטה, מומלץ להימנע משימוש במים חמים מידי. טמפרטורה גבוהה של מים במקלחת עלולה להחמיר מצבים כגון אקזמה או רוזציאה. מדד טמפרטורה טוב הוא ממש סביב טמפרטורת הגוף: 36-37 מעלות.

 

אל תגזימו

קחו קצת זמן להירגע, אך לא יותר משלושים דקות: מקלחות או אמבטיות ממושכות עלולות להסיר את השמנים הטבעיים המצויים על פני העור ולפגום בשכבת ההגנה הטבעית שלו וליובש. אם העור מרגיש יבש לאחר האמבטיה או המקלחת, ניתן לשקם את שכבת ההגנה עם שמן עשיר בחומרים מזינים לעור כמו פיטו רפלניש בודי אויל. תכשיר זה בעל ריח ארומטי מדהים, מכיל תערובת שמנים “יבשה” הנספגת במהירות בעור, ממריצה ומונעת יובש בעור. תכשיר זה אינו מכתים את הבגדים.

 

אחרי האמבטיה

במידת האפשר, קחו מספר רגעים אחרי האמבטיה למנוחה על מנת להתרכז לפני שתחזרו לשגרת חיי היומיום: קראו ספר, לגמו תה ותנוחו כל עוד לוח הזמנים של היום מאפשר לכם.

Read more

אשלי וקסמן בקשי, הביוטי גורו, ממליצה על 5 תכשירי טיפול לעור הפנים בקיץ
בריאות העור

אשלי וקסמן בקשי, הביוטי גורו, ממליצה על 5 תכשירי טיפול לעור הפנים בקיץ

כמי שנולדה וגדלה בקנדה, אני חייבת להגיד לכם את האמת –  אני לא ממש אוהבת את הקיץ!   החום והלחות מפריעים לי מאוד עם נושא האיפור ואת נזקי השמש כבר ניתן לראות על הפנים שלי.                   אני יודעת ...

קרא עוד
לא רק בגיל ההתבגרות - הגורמים העיקריים לאקנה בעור בוגר
אקנה ועור בעייתי

לא רק בגיל ההתבגרות - הגורמים העיקריים לאקנה בעור בוגר

תופעת האקנה מעלה שאלות רבות הנוגעות לסיבות והגורמים להיווצרותה. המומחים של דרמלוג’יקה לבריאות העור כאן בשביל לעשות סדר ומציגים מספר גורמים עיקריים להתפרצות האקנה בעור בוגר.   אורח חיים עישון, אי הק...

קרא עוד